Hierbij presenteer ik u het jaarverslag van de SCSOG over het jaar 2023 (het verslag kunt u onderaan deze pagina downloaden).

Het jaar 2023 stond in het teken van twee belangrijke ontwikkelingen. Ten eerste lag de focus op het evalueren en verder verankeren van het strategische thema “het leren zichtbaar maken” binnen de gehele organisatie. We hebben ons kunnen richten op het werken aan kwaliteit en het nastreven van onze ambities, zoals vastgelegd in ons strategisch beleid voor de jaren 2020 – 2024. Het zichtbaar maken van de brede individuele ontwikkeling van onze leerlingen, het bieden van een passend aanbod voor leerlingen met aandacht voor praktische vaardigheden, versterking van ons pedagogisch didactisch handelen en versterking van samenwerking en inzet van expertise.

Philip Messak,
Bestuurder SCSOG

Het jaarverslag kunt u hier downloaden.

Ons team versterken

Wil jij ook het beste uit de leerling halen?

Op deze pagina tref je de actuele vacatures aan bij de SCSOG. Geen passende vacature gevonden? Stuur dan een open sollicitatie naar Miriam Houthoff, HR-adviseur bij de SCSOG, info@scsog.nl

Vacatures bekijken

Ons team versterken

Wil jij ook het beste uit de leerling halen?